Maxbimmer BMW Klub Wrocław Maxbimmer BMW Klub - Forum
Samochody BMW serii 1, serii 2, serii 3, serii 5,serii 6 serii 7 e-30 e-36 e-46 e90 x-3 x-5 z-3 z-4 i inne...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  Regulamin forumRegulamin  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumGaleria BMW  Chat

Uwaga! To stara wersja forum.
Działa w trybie tylko do odczytu.
Na nowe forum zapraszamy tutaj:
Forum BMW


Poprzedni temat :: Następny temat
Jak sprawdzić e46 320d
Autor Wiadomość
Dread 
Przyjaciel Klubu
Dread bez dreadów..

Mój samochód:: E32 735i
Wiek: 26
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 334
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Lipiec 09, 15:05   Jak sprawdzić e46 320d

Witam jak w temacie.. Co mam sprawdzić przy oględzinach auta? Jak sprawdzić turbo oraz rury od filtra do turbo i od turbo do intercoolera.. i takie tam inne.. Namówiłem brata na Beem i chcemy żeby była sprawna tech.. dzięki za wszelkie uwagi pozdro!!
 
 
 
kozin09 
kozin09


Mój samochód:: e36 318i-->e39 520i, e36 318i
Wiek: 28
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 110
Skąd: Wrocław/Oława
Wysłany: 28 Lipiec 09, 19:39   

W "Ważnych Tematach" przeczytaj 3 - go Posta. Bierzcie miernik lakieru, od tego zacznijcie, jak ok to tylko komputer prawde powie. BMW ma wnętrzne wykonane z bardzo dobrych materiałów więc ciężko bedzi ocenić stan faktyczny. Do tego przejażdzka na kanał no i jak wspomniałem komp - to podtawa. Najlepiej robisz tak, mówisz go gościa "Jeśli auto jest ok to ja płace za kompa, jęsli coś nie tak np przebieg to płaci sprzedający", jeśli bedzie kręcił weź go lepiej na celownik, jak nie bedzie chciał jechać, gadanie typu nie mam czasu albo teraz wszystko zajęte to uważaj.
_________________
Bokiem Mogę Wchodzić
kozin gg10040016
 
 
 
Kosa 
Klubowicz


Mój samochód:: było:E30 318iA E30 320i Jest: E34 525iAT, E30 323i
Wiek: 33
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 4319
Skąd: DDZ
Wysłany: 29 Lipiec 09, 14:54   

mysle ze przy tej kasie co macie wydac 250 pln na Jetronik to dobra inwestycja

pozdr
_________________

 
 
 
Dread 
Przyjaciel Klubu
Dread bez dreadów..

Mój samochód:: E32 735i
Wiek: 26
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 334
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Lipiec 09, 17:11   

Kosa tak to jest dobra inwestycja i z chęcią tak zrobię tylko lipa może być taka ze po auto możemy pojechać kawał drogi jeżeli będzie się wydawało że jest warte uwagi...a tam mogę nie mieć jakiegoś serwisu czy coś pod ręką..
 
 
 
E34-Patryk 
Klubowicz


Mój samochód:: Było E34, E36 2.0i,jest 2.5TDI A6
Wiek: 31
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 1411
Skąd: Szczytna/Norwegia
Wysłany: 30 Lipiec 09, 09:59   

Sprawdźcie jak się zbiera na każdym biegu, czy przyśpiesza bez trudów, powinna ciągnąć już od dołu tj.1400obrotów, koło 2tysi powinna naprawdę fajnie jechać. Jak będzie deptał to powinna lekka chmurę puścić,ale nie taką żeby zasłonić wszystko za autem. Nie może być zbyt czarna, bo wtedy znak że turbo nie wyrabia i ma za mało powietrza. Sprawdź jak pali na zimnym i na ciepłym motorze. Czy obroty na biegu jałowym nie skaczą(przyjrzyj się dokładnie wskazówce obrotomierza i wsłuchaj się w motor). Silnik raczej powinien być suchy. Rury od intercoolera i turba bez oleju. Podnoś obroty na jałowym powoli i słuchaj czy nie rzuca w jakimś zakresie obrotów silnikiem. Reszta oczywista, czy nie ma jakichś wycieków, czy papiery się zgadzają, czy środek nie jest zbyt wyekspolatowany jak na ten przebieg, a pamiętam BMW ma dobre materiały i nawet 200tyś.km przebiegu może nie być widać zużycia kierownicy, czy pedałów, o fotelu nie wspomnę. Jak macie taką możliwość zabierzcie kompa ze sobą i chociaż spradźcie czy błędów nie ma.
_________________
4X4 2.5TDI FULL OPCJA
 
 
 
Szajbaa 
Fan Marki

Mój samochód:: 318 87 wąskie
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 117
Skąd: warszawa
Wysłany: 31 Lipiec 09, 12:13   

zwróć dokładną uwage czy w trakcie ciagu w jakis obrotach lekko nie przytnie nie przydusi bo moze to wiazac sie z wczesniejsyzmi naprawami i z nastepnymi kosztami(przypadek 330d pompa, turbina)
_________________
CZĘŚCI Z ROZBIÓREK E30'stek

CHWILOWO NOWY NR

tel: 506-799-133
gg: 4995986 niewidoczny

Daniel vel Szajbaa
 
 
Dread 
Przyjaciel Klubu
Dread bez dreadów..

Mój samochód:: E32 735i
Wiek: 26
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 334
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2 Sierpień 09, 23:07   

Dzięki wielkie chłopaki za porady dam znać jak idzie szukanie auta i jakie będą skutki <bmw_3> pozdro bmw_beer
 
 
 
Rafałs 
Klubowicz


Mój samochód:: bmw e36 compact m43b16
Wiek: 28
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 514
Skąd: Wrocław
Wysłany: 4 Sierpień 09, 12:18   

-sprawdz koło pasowe !
-zobacz czy w układzie dolotowym nie ma oleju...
_________________
>>COMPACT STORY<<
http://www.forum.maxbimme...t8805.htm#69640
>>CAR AUDIO-SPRZEDAM<< http://www.forum.maxbimmer.pl/-vt12517.htm#98812
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


regeneracja turbin cynkowanie Czechy baseny anabola steroider aumentare massa muscolare