Maxbimmer BMW Klub Wrocław Maxbimmer BMW Klub - Forum
Samochody BMW serii 1, serii 2, serii 3, serii 5,serii 6 serii 7 e-30 e-36 e-46 e90 x-3 x-5 z-3 z-4 i inne...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  Regulamin forumRegulamin  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumGaleria BMW  Chat

Uwaga! To stara wersja forum.
Działa w trybie tylko do odczytu.
Na nowe forum zapraszamy tutaj:
Forum BMW


Poprzedni temat :: Następny temat
[zrob to sam] ramki chrom i carbon nakladka e36
Autor Wiadomość
TDSerek 
ALLEGRO MASTER


Mój samochód:: BMW 325TDS
Wiek: 30
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 537
Skąd: DW-city
Wysłany: 7 Lipiec 08, 13:43   [zrob to sam] ramki chrom i carbon nakladka e36

Witam.
Widzialem,ze duzo osob mialo problemy z wyjeciem zegarow w e36 i montazem ringow chromowanych itp... tutaj krotki tutorial co i jak:D

przed

po


Bez fotek na wstepie co trzeba zrobic zeby zdjac zegary:

1
oslona pod kierownica 3 srubki w okolicy stacyjki jedna w okolicy pokretla od swiatel i ostatnia nad pedalem gazu... do tego nalezy wyciagnac uszczelke drzwi w okolicy styku z deska

2
nastepnie po demontazu tego elemntu (ma to ulatwic wyciagniecie wskaznikow) nalezy zajac sie kierownica tu przydatne beda torxy przynajmniej ja tak mialem w wersji z kiera od m3 (srubki znajduja sie z tyl po 2 stronach kiery na godzinie 3 i 9 :D

3
po demontazu airbaga:D (nalezy pamietac o odlaczeniu klemy z aku zeby nie doszlo do pojawienia sie bledu na kompie i zaswiecenia sie kontrolki airbag:D

4
klucz 16 nasadowy i odkrecamy kiere:D

5
nastepnie 2 torxy znajduja sie na gorze w otworze na ktorym znajduje sie wskaznik

6
po odkreceniu torxow wypychamy wskaznik od srodka od dolu przez pokrywe ktora wczesniej zdjelismy.

7
z tyl wskaznikow znajduja sie 3 wtyczki
od lewej czarna - niebieska - biala
zdejmujemy sie poprzez nacisnienie przycisku i przesunieciu klamry ktora otwierajac sie wysuwa nam wtyczke.
wtyczki nalezy zaczac wypinac od strony lewej do prawej:D

8
w tym momencie mamy wyjete juz wskaznik
w miejscu czerwonych lini zaznaczone sa torxy ktore nalezy odkrecic aby rozebrac zegary... po odkreceniu ich nalezy uzyc nieco sily aby rozsunac zegary ...uwaga rozsunac nie probowac otwierac na bok gdyz mozemy uszkodzic elementy wskaznikow.


9
po zdjeciu pokrywy z nalezy zajac sie 3 pokretlami i 2 zapieciami.

pokretla chodza dosc ciezko nalezy sie przypatrzyc od ktorej strony maja blokade spinki 2 od wyswietlacza cyfrowego przebiegu otwieraja sie latwo.



10
po demontazu tych elementow mamy juz otwarta droge do montazu ringow


analogicznie skladamy wszystko w calosc:D

pozdrawiam i zycze milej zabawy przy wskaznikach:D
_________________
<<<<<<<<<<<<< www.degeneracja.pl >>>>>>>>>>>>>
Skupuje stare oryginalne katalizatory diesel ,benzyna ...info pod numerem 790850860 lub 507477928 lub pw
 
 
 
woz 
Klubowicz
sweet sound of V8


Mój samochód:: e34 530 Touring
Wiek: 39
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 1236
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12 Lipiec 08, 13:20   

a z montazem ringow tez jest takie latwe? :) Jestem ciekaw. Ringi juz mam, ale odradzono mi taka operacje.. <drapie sie po glowie>
_________________
Bylo: 1987 e30 325i; 1989 e30 325ic, 1990 e30 325ic; 1997 e36 328i; jest: e34 530 V8 :twisted:
 
 
TDSerek 
ALLEGRO MASTER


Mój samochód:: BMW 325TDS
Wiek: 30
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 537
Skąd: DW-city
Wysłany: 12 Lipiec 08, 18:09   

ringi zegarow? jezeli tak to sluze pomoca za 30 pln ci zaloze:D beuehu
_________________
<<<<<<<<<<<<< www.degeneracja.pl >>>>>>>>>>>>>
Skupuje stare oryginalne katalizatory diesel ,benzyna ...info pod numerem 790850860 lub 507477928 lub pw
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: